måndag 4 november 2013

Tenta-vänta

Imorgon har jag tenta på MASSA saker. Känns inte som att jag kan någonting, samt att jag är orolig för att min dator ska bestämma sig för att vägra ansluta till internet just imorgon bitti... Datorn sjunger verkligen på sista versen nu, men jag ska försöka hålla ut tills jag är klar med studierna - då blir det en ipad istället! Det får bli min examenspresent till mig själv kanske?

Det enda jag gör med datorn (förutom att plugga just nu) är ju att surfa, betala räkningar och handla lite grejs. Funkar lika bra på en padda det. Till och med modern Brage har en ipad och gillar den. Spela gör jag på Pontus dator hihiih.

Idag då, så ska jag plugga, gå på en prommis med podd, handla lite för veckan samt se Homeland ikväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar