lördag 12 april 2014

Tråkbloggaren

Var längesedan nu jag bloggade men jag känner inte riktigt någon lust. Bloggar ju egentligen bara i det syftet att mina kompisar ska veta vad jag har för mig, och nu tar ju Instagram över mer och mer. Men allt kan ju faktiskt inte få plats i en liten bild så då kan jag ju skriva lite punkter nu då om senaste nytt i mitt liv.

  • Jag är färdig med praktiken och jobbar nu på timmar 2-3 ggr i veckan varvat med uppsatsskrivande och annat skolskit.
  • Pontus har fått AT i Gävle som börjar till hösten, så här blir vi kvar iallafall i ett par år till.
  • Den 9 juni börjar jag heltid som sekreterare på Hjärtenheten. Känns väldigt bra och så är det skönt att jag redan känner alla och har lite koll på hur det går till där tack vare tim-jobb och praktik.
  • Jag trivs väldigt bra i vår lägenhet för att vi äntligen börjar få den fin. Några få saker återstår, måla väggarna i hall och kök samt sätta upp ny hatthylla bland annat. 
  • På långfredagen ska vi åka till Stockholm (börjar bli tradition) för att fira påsk med svärisarna. Vi stannar till söndag, och ska hinna med Game of Thrones-utställningen Maktspel på Livrustkammaren, shöppa och god mat.
  • 3-4 maj ska jag och Pontus bo på Högbo brukshotell, vi tog ett SPA-paket för att fira min födelsedag. Ska få massage - längtar!!!
  • 12 augusti ska vi till Playa del Palma för en veckas sol och bad!
 Nu så. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar